روش اينستاگرام براي رتبه بندي نتايج جستجو

۶ بازديد

روش اينستاگرام براي رتبه بندي نتايج جستجو  در اين مقاله روش اينستاگرام براي رتبه بندي نتايج جستجو و نحوه بهينه سازي محتواي خود با كلمات كليدي مورد نظر را توضيح مي دهيم. آدام ماسري ، مديرعامل اينستاگرام ، نحوه رتبه بندي نتايج جستجو را توضيح مي دهد و برخي از تكنيك هاي SEO عالي را در اينستاگرام با خوانندگان به اشتراك مي گذارد. روش رتبه بندي نتايج جستجو در اينستاگرام براي جستجو متفاوت است ، زيرا كاربر بايد يك كلمه را براي مشاهده نتايج جستجو وارد كند. در حالي كه صفحه Explorer ، به عنوان مثال ، محتواي عالي را به طور خودكار ارائه مي دهد. هدف اينستاگرام اين است كه نتايج جستجو را بر اساس مرتبط ترين محتوا در اختيار كاربر قرار دهد.
فرض كنيد بعد از ديدن عكس ماه كامل به ديدن عكس هاي فضايي علاقه داريد. وقتي روي نوار جستجو در صفحه Explorer كليك مي كنيد ، ابتدا آخرين منابع خود را مشاهده مي كنيد. پس از وارد كردن كلمه "فاصله" ، اينستاگرام صفحات ، فايل هاي صوتي ، هشتگ ها و مكان هايي را كه متن جستجوي شما مطابقت دارد به شما نشان مي دهد. در اين حالت ، نتايجي مانندspace و #space نمايش داده مي شوند زيرا كلمه space در آنها قرار دارد.


 
معيارهاي رتبه بندي هنگام جستجو در اينستاگرامالگوريتم جستجوي اينستاگرام علاوه بر متن وارد شده توسط كاربر ، از اطلاعات حساب ، هشتگ ها و مكان ها براي رتبه بندي نتايج استفاده مي كند.
بهترين معيارهاي رتبه بندي اينستاگرام از نظر اهميت عبارتند از:
متن وارد شده توسط شما متني كه در نوار جستجو وارد مي كنيد مهمترين معيار رتبه بندي در اينستاگرام است و ابتدا سعي مي كند متن شما را با نام كاربري ، ابزارها ، زيرنويس ها ، هشتگ ها و مكان هاي مرتبط مطابقت دهد و مرتبط ترين مطالب را به شما نشان مي دهد.شغلت. اين شامل صفحاتي است كه دنبال مي كنيد ، پست هايي كه مشاهده مي كنيد و نحوه تعامل با صفحات مختلف در گذشته. اينستاگرام معمولاً حساب ها و هشتگ هايي را كه بيشتر دنبال مي كنيد يا از آنها بازديد مي كنيد نشان مي دهد.تعامل شما هنگامي كه نتايج بالقوه زيادي وجود دارد ، اينستاگرام به معيار تعامل توجه مي كند ، كه شامل تعداد كليك ، لايك ، اشتراك گذاري و فالوورها براي يك صفحه ، هشتگ يا مكان خاص است. 
بهترين روش هاي SEO SEO در اينستاگرامماسري نكات زير را براي سهولت يافتن مطالب خود در اينستاگرام ارائه مي دهد:
1. نام كاربري و نام حساب مرتبط با محتواي خود را انتخاب كنيداز آنجا كه متن وارد شده توسط كاربر مهمترين معيار براي رتبه بندي نتايج جستجو است ، بايد نام حساب مناسب را متناسب با محتواي خود انتخاب كنيد. اين كار باعث مي شود صفحه شما در نتايج جستجو بيشتر ديده شود. اگر مخاطبان شما را با نام خاصي مي شناسند ، آن را در نام كاربري يا حساب خود وارد كنيد تا هنگام جستجوي آن نام خاص شما را پيدا كنند.
 
2. كلمات كليدي و مكانهاي مرتبط را در بيوگرافي صفحه خود قرار دهيدواژگان مورد استفاده در بيوگرافي صفحه نيز مهم است ، بنابراين كلمات كليدي و مكانهاي مرتبط را در اين قسمت بنويسيد. ابزار صفحه بايد نشان دهد كه شما كي هستيد و صفحه شما براي چه چيزي است. اگر صفحه شما براي يك مكان خاص است ، مانند يك مشاغل كوچك در يك مكان خاص ، تايپ كردن يك مكان در biosection به مخاطبان شما كمك مي كند تا راحت تر شما را پيدا كنند.
 
3. از كلمات كليدي مرتبط و هشتگ ها در عنوان استفاده كنيدبراي اينكه پست شما در نتايج جستجو پيدا شود ، به جاي نوشتن نظرات و توضيحات خود در زيرنويس ، كلمات كليدي و هشتگ هاي مربوطه را در كپشن قرار دهيد.
 
تحريم ها در قسمت جستجوي اينستاگرامهمانطور كه گوگل الگوريتم هاي جستجوي خود را تحريم مي كند ، نقض دستورالعمل هاي اينستاگرام مي تواند رتبه مطالب شما را در نتايج جستجو پايين بياورد. ممكن است اينستاگرام با استفاده از Shadowbanning يا "حذف بدون اطلاع" برخي پست ها ، كل صفحه يا همه هشتگ ها را مجازات كند.
حساب هايي كه هرزنامه ارسال مي كنند يا دستورالعمل هاي اينستاگرام را نقض مي كنند بعداً در نتايج جستجو ظاهر مي شوند و براي يافتن آنها بايد نام كاربري كامل آنها را جستجو كنيد. يك حساب محدود مانند وب سايتي است كه در حال اجرا است اما در ليست نتايج Google ظاهر نمي شود و تنها راه مشاهده محتواي آن اين است كه مستقيماً به آن سايت برويد. اينستاگرام داراي دو مجموعه دستورالعمل نهايي و اختياري است كه با يكديگر متفاوت است و در صورت نقض موارد خاص ، حساب شما به طور كامل از اين سايت حذف مي شود.
 
پيشرفت هاي بيشتر در جستجوي اينستاگراماينستاگرام به زودي مجموعه اي از ويژگي هاي جديد را در قسمت نتايج جستجو معرفي مي كند كه به كاربران اجازه مي دهد بيش از صفحات و هشتگ ها را پيدا كنند. ماسري مي گويد اين شركت در حال كار بر روي "صفحه نتايج كامل جستجو" است كه به مردم اجازه مي دهد به راحتي به موارد دلخواه خود دسترسي پيدا كنند. من

بهترین برنامه های جایگزین اینستاگرام در ایران

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است و قطعاً پرکاربردترین برنامه به اشتراک گذاری و ویرایش عکس در موبایل هم محسوب می شود. طبق گزارشات استاتیستا (Statista)، این برنامه هر ماه بیش از 1 میلیارد کاربر فعال (MAU) و هر روز بیشتر از 500 میلیون کاربر فعال (DAUs) دارد.

در واقع می توان گفت از هر هفت نفری که روی کره زمین زندگی می کند، یک نفر اینستاگرام دارد! حالا اگر این واقعیت را هم در نظر بگیریم که این برنامه کمتر از 10 سال است که معرفی شده و نسخه اندرویدش هم در سال 2012 معرفی شد، محبوبیت و موفقیت اینستاگرام چشمگیرتر هم می شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.