پنج نكته براي نتايج بهتر با تبليغات گوگل

۶ بازديد

پنج نكته براي نتايج بهتر با تبليغات گوگل

در سال 2018 ، آماده سازي دقيق كليد افزايش بازگشت سرمايه از كمپين هاي AdWords شما خواهد بود. در زير مي توانيد پنج نكته عملي را در مورد چگونگي موفقيت در مبارزات خود با استفاده از تمام قابليت هاي ارائه شده AdWords بخوانيد.

 

1. UX جديد را بياموزيد

 

هركسي كه در دنياي ديجيتال كار مي كند احساس نارضايتي از تغيير ناگهاني رابط كاربري را كه بخاطر نمي آوريد مي داند. شما ساعت ها وقت خود را صرف يادگيري يك پلت فرم پيچيده و قدرتمند مي كنيد ، به آرامي ترفندهاي آن را كشف مي كنيد و ناگهان گوگل يا هر كسي كه آن را طراحي مي كند آن را تغيير مي دهد. پس از آن ، كاري كه بايد 5 دقيقه طول بكشد ، 25 دقيقه طول مي كشد و احساس خواهيد كرد كه در تاريكي حركت مي كنيد.

طي سال گذشته ، AdWords رابط كاربري خود را تغيير داده است و كاربران را بسيار نااميد كرده است. در حال حاضر كمي دست و پا گيرتر است ، اما گوگل هنوز روي آن كار مي كند. يكي از كليدهاي موفقيت حداكثر موفقيت در مبارزات در سال 2018 ، فرو رفتن در رابط كاربري جديد خواهد بود. هرچه سريعتر كار با سيستم عامل به روز شده ياد بگيريد ، بهتر مي توانيد از پيشرفت ها بهره ببريد و فعاليت هاي خود را به حداكثر برسانيد.

 

2. از فرصت استفاده كرده و با مخاطبان AdWords اطلاعات كسب كنيد

 

AdWords يك رابط قدرتمند ارائه مي دهد كه از طريق آن مي توانيد در هر سطح ويژگي و تقسيم بندي را به كمپين هاي خود اضافه كنيد. مخاطبان شما اين امكان را به شما مي دهند تا آزمايش نمايش تبليغات خود را به گروه هاي مختلف تجربه كنيد و دائما به دنبال مخاطب كامل است.

به عنوان مثال ، مخاطبان بازار كمپين هاي شما را با كاربراني مرتبط مي كنند كه قصد خريد بيشتري دارند. اين امر با تجزيه و تحليل مقادير زيادي از تاريخچه جستجو و جستجو براي تصميم گيري در مورد احتمال بيشتري كه مصرف كننده خريد مي كند ، محقق مي شود.

آزمايش كليد بهينه سازي مبارزات با مخاطبان بازار و هدف قرار دادن مخاطبان است. مخاطبان مبتني بر علاقه و غيره وقت (و بودجه) را صرف آزمايش ويژگيهاي مختلف مخاطب كنيد و ببينيد آيا آنها عملكرد كمپين شما را بهبود مي بخشند يا خير. هميشه مطمئن شويد كه آزمايش شما منظم است ، زيرا بايد بدانيد كدام عملكرد منجر به نتايج مثبت يا منفي شده است.

3. از رديابي تبديل بهره مند شويد

 

با تنظيمات فني مناسب ، AdWords كار شگفت انگيزي در رديابي همه تبديل ها براي همه مشاغل انجام مي دهد. اين امر براي به حداكثر رساندن تبليغات خود در سال 2018 ضروري است.

انواع مختلف تبديل ها ، مانند تماس هاي تبليغاتي ، تماس با وب سايت ، افزودن فرم وب ، رديابي درآمد و موارد ديگر ، به شما امكان مي دهد تا آمار مختلف مبارزات را از نزديك كنترل كنيد. با استفاده كامل از رديابي تبديل ، مي توانيد ببينيد كه كدام يك از عناصر كار AdWords شما به راحتي كار مي كنند و به چه مواردي نياز به بهينه سازي بيشتري دارند.

 

4- از افزونه هاي موجود در همه تبليغات استفاده كنيد

 

AdWords در ساخت آگهي تبليغاتي بهتر و بهتر مي شود. اين بدان معناست كه هر تبليغ دهنده مي تواند از پسوندهاي تبليغاتي كه تبليغات شخصي يا شخصي تري را به هر كاربر ارائه مي دهند ، استفاده كند. اين تبليغات شخصي تر اغلب نرخ كليك بالاتري را ارائه مي دهند ، امتياز كيفيت شما را بهبود مي بخشند و به راحتي فضاي جستجوي رقابتي تري را اشغال مي كنند.

يك نكته مهم براي موفقيت كمپين هاي خود در سال 2018 استفاده از برنامه هاي افزودني تبليغاتي موجود و قابل استفاده براي كمپين خود است. ما شركت هاي زيادي را بدون پسوند تبليغات مي بينيم. اين تنظيم سريع و بدون درد است و نتايج واقعي است!

 

 

5- در مورد انواع كبريت بسيار مراقب باشيد

 

كلمات كليدي يكي از زمينه هاي اصلي است كه مي بينيم كمپين ها بسياري از هزينه هاي تبليغات خود را از دست مي دهند. اين بدان دليل است كه در ابتداي كارزارها ، Google مكانيسم هاي انتخاب كلمات كليدي و انواع تطبيق كلمات كليدي را به خوبي مشخص نكرده است. انگيزه طبيعي استفاده از كلمات كليدي است كه بيشترين كليك را دارند.

AdWords به شما اجازه مي دهد هر كلمه كليدي / كلمه كليدي را به عنوان مطابقت گسترده ، مطابقت اصلاح كننده گسترده ، مطابقت عبارت و مطابقت دقيق برچسب گذاري كنيد. مطابقت گسترده هميشه به بيشترين كليك منجر مي شود ، زيرا به Google اجازه مي دهد كلمات كليدي شما را در بسياري از جستجوهاي مختلف تفسير كند.

 

مطابقت دقيقاً برعكس است - اين اطمينان را مي دهد كه گوگل فقط در صورت جستجوي يك عبارت كليدي دقيق ، يك تبليغ را نشان مي دهد. (توجه داشته باشيد كه در سال 2017 ، Google دقيقاً مطابقت را گسترش داد تا اشتباهات رايجي در املا و تغييرات بسيار مشابه را مجاز كند.) افزايش مبارزات شما در سال 2018 مبتني بر دستيابي به تعادل مناسب بين انواع مسابقه است.

نتيجه

 

رمز موفقيت در استفاده از AdWords كار سخت كوشانه و روشمند در آماده سازي و هميشه بررسي عواقب بزرگ تغييرات كوچك است. ايجاد كمپين هايي كه از تمام ويژگي هاي AdWords ، چه جديد و چه قديمي ، نهايت استفاده را مي برند ، كليد حداكثر تبليغات شما در سال 2018 است.

 

ساده ترين راه براي كسب بهترين نتيجه با Google AdWords دوره Google AdWords Masterclass - April 2018 است كه مي توانيد با كليك روي اينجا ثبت نام كنيد. شانس خود را از دست ندهيد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.