آموزش رايگان وردپرس (39 پوند جلسه كامل)

۶ بازديد

آموزش رايگان وردپرس (39 پوند جلسه كامل) [100 ❤️ رايگان]
 هر دو روش به طور كامل در اين آموزش وردپرس شرح داده شده است. ما در اين جلسه آموزش رايگان وردپرس نحوه كار با دسته ها و برچسب ها را به طور كامل توضيح خواهيم داد. براي كسب اطلاعات بيشتر در اين مورد ، مقاله تفاوت در دسته ها و برچسب ها را در وردپرس بخوانيد. تفاوت اصلي آنها توانايي مشاهده دسته ها و برچسب ها براي نشريات است. شبيه سازي هاست در كامپيوتر با نصب نرم افزار شبيه سازي امكان پذير است. بعد از خريد هاست ، زمان نصب سيستم مديريت محتوا فرا رسيده است. نصب وردپرس كامل است و شما وردپرس داريد. با كمك اين سيستم مي توانيد به راحتي تجارت اينترنتي خود را شروع كنيد. در بخش شخصي سازي وردپرس گزينه هاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد متناسب با نياز خود تنظيم كنيد.
از طريق اين صفحه مي توانيد تمام سفارشي سازي هاي مورد نظر خود را انجام دهيد. در اين جزوه آمده است كه موسسان سايت تحت هيچ شرايطي اطلاعات شخصي و همچنين نام كاربري و رمزعبور خود را در اختيار كسي قرار نمي دهند. اگر نمي خواهيد از ويرايشگر Gothenburg استفاده كنيد ، مي توانيد پلاگين Classic Editor را نصب كرده و از اين ويرايشگر استفاده كنيد. 6. تصوير شاخص. بيشتر قالب هاي وردپرس از يك تصوير فهرست استفاده مي كنند و آن را در جايي كنار برگه شما نمايش مي دهند. شايد يكي از بيشترين كلمات جستجو شده براي وردپرس در گوگل ، اين آموزش به روز رساني افزونه هاي وردپرس باشد. در بيست و سومين جلسه دوره آموزش ويديويي وردپرس ، ما 2 روش براي به روزرساني افزونه وردپرس از پيشخوان و آموزش به روزرساني دستي افزونه وردپرس ارائه خواهيم داد. اما افزونه هايي وجود دارد كه براي هر وب سايت وردپرسي مورد نياز است ، مهم نيست كه براي چه وب سايت طراحي شده است و يا چه خدماتي را ارائه مي دهد. با ايجاد يك ليست پيمايش در سايت وردپرس خود ، دسترسي كاربران به پست هاي وبلاگ و بخشهاي سايت را براي كاربران آسان تر مي كنيد. من به شما قول مي دهم كه اين دوره برنامه نويسي ضروري نيست ، بنابراين فكر نكنيد كه مشاهده و مطالعه آن دشوار است و از همه مهمتر ، مطمئن باشيد كه در پايان اين دوره مي توانيد حداقل يك ميليون تن در ماه از اين درآمد كسب كنيد ما ياد گرفتيم
 وردپرس بهترين سايت ساز در جهان است و اكنون بيش از 35٪ از سايت هاي جهان با وردپرس طراحي شده اند ، شما مي توانيد ياد بگيريد كه چگونه از هر سايت وردپرس به هر مدلي كه نياز داريد ، به راحتي و بدون برنامه استفاده كنيد ، آموزش. . در اين دوره با محبوب ترين و محبوب ترين قالب هاي وردپرس آشنا خواهيد شد و نحوه استفاده از آنها را به بهترين شكل ممكن ياد خواهيد گرفت. افزونه هاي زيادي در مخزن رسمي وردپرس وجود دارد كه مي توانيد از آنها استفاده كنيد. براي ايجاد فرم تماس خود مي توانيد از بهترين افزونه هاي WordPress Builder استفاده كنيد. به همين دليل ، بسياري از افراد به دنبال آموزش وردپرس هستند تا بتوانند مهارت كافي براي استفاده از اين سيستم مديريت محتوا و كسب درآمد از طريق آن را كسب كنند. شما از مزاياي وردپرس نسبت به ساير سيستم هاي مديريت محتوا مطلع خواهيد شد و آماده پياده سازي يك سايت اصلي وردپرس خواهيد بود. با بهينه سازي تصاوير وردپرس ، سرعت سايت چند برابر مي شود. همچنين با داشتن دانش خوب انگليسي مي توانيد از راه دور پروژه هايي را از خارج از كشور بپذيريد و به دلار درآمد كسب كنيد.
هنگامي كه بتوانيد سايت خود را با كمترين دانش فني و برنامه نويسي ايجاد كنيد و در دنياي تجارت الكترونيكي بدون هيچ گونه ضرري نسبت به ساير وب سايت ها رقابت كنيد ، از وردپرس لذت خواهيد برد. سلام خسته نباشيد ، من امير جهاني هستم ، من مدير وب سايت دانش بنيان آموزش و پرورش 98 هستم. منتظر آنها هستيم و آماده مي شويم تا ظهور و تحقق عدالت جهاني آنها را تسريع كنيم و دعا مي كنيم و صادقانه و نااميدانه از آنها بپرسيد آقاي جان ، بگذار روحها بيايند و انتظار را متوقف كنند ، پروردگار ما. خوب ، دوستان ، اين اطلاعات را نگه داريد زيرا به دردتان مي خورد. درباره ما - قسمت About Us جايي است كه مي توانيد داستان وب سايت خود را بيان كنيد و اينكه چرا مردم بايد به آن توجه كنند. با ماهيت چند زبانه سايت ، تمام محتواي سايت را مي توان به همان زبانها ترجمه كرد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.